Betingelser & Vilkår

Definitioner:
Aftalens parter-*
"Køber" anvendes om den fysiske person, som hovedsagelig handler uden for sit erhverv, og som ved afgivelse af en bestilling til LuxuryHair afgiver et tilbud om køb og levering af bestemte varer.

LuxuryHair anvendes i det følgende både om den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer Købers bestilling og sælger de bestilte varer, og om den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og bestilles.

Produktinformation:
På LuxuryHair oplyses varens væsentlige egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til LuxuryHair via luxuryhair@luxuryhair.dk

Priser:
Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer.
Alle angivne priser er inklusive 25% moms.

Bestilling:
Præsentation af varer sammen med en pris på LuxuryHair er ikke et bindende tilbud, men blot en opfordring til at gøre tilbud.
Købers bestilling af varer fra LuxuryHair udgør ikke en bindende accept, men derimod et bindende tilbud til LuxuryHair om at købe varen på de oplyste vilkår.
En bindende aftale mellem Køber og  er først indgået, når LuxuryHair ved en ordrebekræftelse accepterer det af Køber afgivne tilbud.

Betaling:
De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig.

Ved køb med Dankort eller kreditkort, trækkes beløbet fra din konto så snart varen afgår fra LuxuryHair.

Vi tilbyder ViaBill faktura eller delbetaling, du kan læse ViaBills vilkår her  HuskViaBill er helt rente- og gebyrfri. Det vil sige, at der er ingen omkostninger

er forbundet med at delbetale op til kr. 2.000 ÅOP er 0,0 %! 

Alle kunder kan betale, når de vil: Hele ordrebeløbet på én gang (f.eks. når der kommer børnepenge), eller valgfrit over op til 24 måneder. Valget er dit

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse:

Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i Købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til Køber.

Reklamation:
LuxuryHair yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Påsætning, aftagning, farvning, vask og anden behandling af håret sker på Købers eget ansvar. 

For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode; der er angivet for det enkelte produkt på webshoppen. 

For alt hår gælder det, at der ikke ydes garanti eller reklamationsret, så snart produktet er taget i anvendelse, idet holdbarhedsperioden er afhængig af, hvordan håret påsættes, håndteres og vedligeholdes/plejes af slutbrugeren. 
Som frisør/påsætter skal du således selv indestå for den garanti, du stiller dine kunder i udsigt og tage fuldt ansvar for, at det hår, du påsætter, er i orden inden ibrugtagning.

Fakturaen skal fremvises til LuxuryHair i forbindelse med anvendelse af reklamationen.
Eventuel reklamation over mangler eller fejl på leverede produkter skal efter Køber har eller burde have opdaget manglen ske til LuxuryHair inden rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen.

Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består.

Ansvarsfraskrivelse og garanti:

LuxuryHair er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til Køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes Køber handling, fravalg af registering af pakken eller undladelse eller forhold som ligger uden for LuxuryHair`s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.
LuxuryHair afgiver ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og Køber opnår kun de garantier, som producenten udsteder over for Køber.

* Vi tilbyder garanti den første måned fra modtagelsesdato, mod tilkøb af plejepakken fra Juuce Smooth. Shampoo, balsam, kur og leave In. Kontakt på sms 31140334 for bestilling

Fortrydelsesret:

Meddeler Kunden LuxuryHair, at Kunden har fortrudt sit køb inden 14 dage efter levering, skriftligt, anbefalet brev, post eller email, har kunden 14 dage fra meddelelse herom til at returnere varen

Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Ved returnering bedes du bruge Pakke Post Danmark - ikke alternative pakke distributører. Da det gør det muligt at spore varen hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret - sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke med Post Danmark.
Nægtet modtagelses betragtes ikke som gyldig returnering og giver ifl. dansk lovgivning sælger ret til at fastholde salget. Med andre ord, har du fortrudt dit køb, så kan du altså ikke bare nægte modtagelse. Gør du alligevel dette, vil det vanskelig gøre returnerings processen hos os. Hvis og når vi finder frem til dig igen, vil du blive opkrævet 2 gange fragt samt håndteringsgebyr på 100,- 
Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg til private - det gælder ikke varer solgt til virksomheder.

Som udgangspunkt skal varen fremstå som ny ved tilbageleveringen og kunne sælges videre til en anden kunde. Du må dog pakke den ud, undersøge den og vurdere dens egenskaber med mindre varen er forseglet eller plomberet. LuxuryHair har forseglede varer så varen må ikke tages ud af emballagen hvis den skal returneres.

Ved returnering af varer der er taget ud af emballagen, vil luxury hair vurdere værdiforringelsen til 100% da vi af hygieniske og praktiske grunde ikke kan videresælge en sådan vare 

Er varen værdiløs, er du ikke berettiget til at få dine penge tilbage. LuxuryHair vurderer varens mulige værdiforringelse, som vil være 100% da vi af hygeiniske grunde ikke kan videresælge en vare der har været åbnet.

BEMÆRK: Som B2B kunde, er der ikke fortrydelsesret


NB! Forseglede og plomberede varer

Køber du varer, der er forseglede af hygiejniske årsager, mister du fortrydelsesretten, hvis du bryder forseglingen eller plomberingen.

LuxuryHair forsegler alle vores produkter.

Returforsendelse

Når du fortryder et køb, er du ansvarlig for varen, indtil den når retur til LuxuryHair. Det betyder, at du må forvente at komme til at betale, hvis varen bliver skadet eller forsvinder under transporten tilbage til LuxuryHair.

FORBEHOLD FOR ÆNDRINGER

LuxuryHair forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for denne website. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.

Leveringstider:
Med mindre andet er angivet for den enkelte vare er forventet leveringstid indenfor 1-4 dage.

Misbrug:
Misbrug af LuxuryHair vil medføre politianmeldelse.

Videresalg af LuxuryHair´s varer:

Det er tilladt at videresælge LuxuryHair´s varer, dog skal der indhentes tilladelse hos LuxuryHair, såfremt man ønsker at sælge LuxuryHair´s varer på sider som DBA, Trendsales, QXL og lignende auktionssider.


Top